Movie and pizza

Sliten som ett litet djur var jag igår trots att jag var nykter dan innan. Men antar att lack of sleep är anledningen. Men hejhå kul hade jag i alla fall. Vid middagstid åkte jag och Mami ut till mormor och morfar för middag tillsammans med Agnetha och Per. Jag somnade dock efter 20 minuter, och tillbringade mesta delen i sängen där ute. Natten innan var why too long. Anyway, så framåt eftermiddagen så tog jag bilen upp till Strömstad med ett fast stop hos Sandra i Tanum. Sen vidare upp till girlsen i Strömstad, det blev Park sittning med pizza och VATTEN för hela slanten=)
Juldagen är ju som den ska i Strömstad, skönt att veta att vissa saker alltid är desamma.
Sen så såg vi alla Australia vilket var en bra film lite weird början kanske men, den blev bättre.

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0