Julkalender!

Idag har varit en av de längsta dagarna jag någonsin har haft på Urban. Allt kändes bara helt åt helvete, rörigt och jävligt är det. Mail ska skickas, varor ska larmas och jag ska ha koll på det mesta i det pyttelilla lagerrummet. Jag var otroligt nära på att säga upp mig eller jag var uppe hos chefen och snackade om det. Jag vet att det är en finanskris osv, men just idag pallade jag inte mer. Mitt glada humör som jag har haft det senaste var som bortblåst.
Men idag ska jag i säng tidigt och ta mina järntabletter och hoppas på att morgondagen visar sig vara lite bättre.

Förövrigt händer det inte mycket i Skåneland, tomten sitter i galleriorna, snön ligger på kvar på marken och jag har fått en julkalender! En sådan där chocklad kalender som man hade när man var liten. När jag kom hem ikväll så låg den här på sängen och väntade på mig. Det är bara att tacka Erling. Han som förövrigt kom hem glad och förnöjd över sin resa till de östeuropeiska staterna. Antar att hans dejt var lyckad! Och imorgon åker han igen fast bara till Gbg, men lika väl för de så blir det tystare i lägenheten igen, underbart!

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0