Juleferie!

Julafton och juldagen och alla dess förberedelse inför dessa dagar är klara och det känns underbart. Är så trött på allt sjungande och julmaten står mig upp i halsen. Men trots min negativa inställning till det så hade jag otroligt mysigt och trevligt med min familj. Jag har saknat dem mer än vad jag någonsin trott. Julafton så höll jag till ute på landet och hade två sittningar med olika delar av familjen.

Där efter åkte jag in till stan. Stefan hade förfest hemma så vi satt där och drack och lyssnade på skön musik. Det var en härlig blandning av massa folk som man inte sett på väldigt länge. Och Stefan var lika trevlig och rolig som vanligt.
Förfesten var riktigt nice, dock blev det en downer när vi kom fram till GG och kö var why too long. Så jag stod där och insåg att det var mer eller mindre värdelöst så jag drog hem istället.. Men nästa år då jävlar:D




LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer
Postat av: Anonym

why too long???

2008-12-27 @ 20:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0