Juldagen!!

Juldagen är i min familj min käre lille kusin Richard´s födelsedag. Så tillslut i så blev även han nu 20 år, detta firade han i en uppvärmd pool. Det var även där jag tillbringade min juldag, vilket var riktigt trevlig. Var min första juldag på många år som jag inte drack. Javisst, jag förstår mycket väl att i de flestas öron så låter det högst otroligt, Yas+nykter=juldagen är inte en fungerande ekvation. Men i år då jävlar slog jag till=) Så ute i Ulvesund så var det poolparty med massa grabbar och jag. Det var dock en ekvation som jag gillade. haha..

Efter några timmar senare så körde jag in oss till stan där vi tog oss till GG, vilket vid denna tiden var mer eller mindre folktomt. Men 30 minuter senare så var det plötsligt folk över allt. Var rätt kul kväll. V somnade på min axel och vakterna tyckte dock inte det var lika roligt. J hade feber som han endast trodde han kunde läka med mera sprit. Jag och V dansade till massa dålig 80-90 tals musik. D var där och lika underbart roligt som vanligt. Framåt 1 tiden så tröttnade jag på de mesta så jag J och V drog till Donkan där vi slog till på några cheeseburgers. Det var även då som R ringde och berättade att han var i Herrsta?! Varför han hamnade där vet ingen, och troligtvis är det ingen som någonsin kommer lista ut det. Men va fan man fyller bara 20 en gång. Happy Birthday to Richard!!



LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0