I took a beating!

Konserten var helt oförglömlig. Var en av de härligaste kvällarna på länge. Innan konserten satt jag och K och drack lite öl på Moose. Plockade upp hans polare och mötte upp några av killarna i bandet. Gick vidare till en annan pub, drog in till Pumpehuset där de skulle spela. Kollade spelningen, och den var bra. Sådär bra så att tiden bara rinner iväg och man vill verkligen inte att det ska ta slut. Men den tog slut så vi drog med killarna till en pub som visade sig vara en gay pub, där jag träffade på Eric och hans dejt. Världen är sjukt liten ibland!

För att göra en lång historia kort så kom det fram en kille till Eric´s dejt och bara sa massa oanständiga saker. Jag kan inte mycket danska speciellt inte efter några öl men de sakerna han snackade om vara bara så nasty!!!
Så jag tog tag i min beskyddar roll för Eric och sa till mannen att han inte hade nåttt för att snacka sån skit för han skulle inte få sig nått i alla fall så det var lika bra att han drog där ifrån. Killen flippa och lutade sig framåt och sa att om han någonsin skulle se mig på gatan skulle han så ihjäl mig. Jag klicka och slog till honom. Så det blev lite slagsmål, och alla blev helt chockade och en av killarn i bandets flickvän var jätte upprörd resten av kvällen för att han hade slått en tjej.. Även om han är gay så är det faktidst inte OK.. What ever. Nu har jag jobbat hela dan och ska upp om 5 timmar igen..  Så sleep well så ska jag lägga upp lite bilder från igår imorgon..

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer
Postat av: Jessica

Verkar som att vi har fått stryk båda två!



Take care :)

Kramar

2008-12-15 @ 11:33:02
URL: http://jessicac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0