Den unoffecielle Urban-julefrukost!

Lördagen var våran julefrukost som det så fint heter på danska. Dock innehöll denna inga prinskorvar eller janson´s, däremot 4 timmar av kinabuffé och massor med gratis öl till detta. Som en sann julfest ska vara så blev alla på tok för fulla, och de som hade orken kvar festade in till små timmarna medans jag lurade hem Karl med mig till Malmö. För jag trodde att klockan var jätte mycket. Det visade sig att klockan var 1 och att jag bara var trött och kanske en smula för full. Men i säng kom jag, men inte kunde jag stanna där. Toaletten kändes ju mycket trevligare.. Eller?!

Hahaha helt klart den klockrenaste bilden!
Denna är inte så långt efter heller.

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0