B&J night

Så istället för att göra som igår dvs gå ut och dricka öl så ska jag sitta hemma och kolla på alla serier som jag har missat i veckan. Äta B&J, dricka té och bara slappa. Har precis varit på gymmet, underbart så här på fredagen då alla andra vanliga människor skålar med vinglassen och jag springer loss på löpbandet. Riktigt nice var det ialla fall.
Imorgon ska jag sova länge, springa bort till gymmet och köra ett styrke pass sen snabbt hem duscha bort till sopstationen och kolla efter en skrivmaskin åt Kevin. Sen bär det av till Helsingborg, ska träffa My där. Så nu ska jag få gå ut på de ställerna som hon har snackat om i 1 ½ år. Så I am excited!

Nu ska det lagas lite mat, tortellini och ostsås, och tack vare Max så ska jag visst prova på att laga risotto.. Vem vet det kankse till och med blir ätligt!

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0