Älskade skåne land..

Älskade skåne, och så var jag tillbaka. Efter 5 timmar på en buss var de enda jag kunde tänka på en varm säng och mat. Sängen är varm, och mat jodå digestive kex är visst det som jag kallar mat. Men styr en frukost imorgon på tåget istället. Känns konstigt att lämna väst kusten men underbart att komma ner. Borta bra men hemma bäst. Tror nog att det är första gången som jag verkligen känner att detta är mitt hem. Skåne, tja det är rätt så trevligt i alla fall, trots att alla pratar rätt så konstigt..

Imorgon ska jag och Zandra hänga i Köpenhamn efter jobbet och bara kika runt i butiker och käka på Hard Rock efteråt. Jag är nämligen frälst i deras överdrivet goda junkfood.

Nu blir det dax för mig att inta sovande position.



LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0