New York this far

Veckan har varit helt underbar. I mandags borjade varan Fashion Clas, varan larare Beth Drunken ar helt grym. Hon ar som jag tidigare berattat larare pa Parson och FIT, vilket ar NYC aven USA basta design skolor. I vart fall sa har vi i alla fall lart oss massa. Hon gick egenom allt fran att designa och mala en fashion figure i ratt storlek, anvanda fargkombinationer och lart oss om mode historia och sen om allt skvaller i mode varlden och tro mig det ar mycke intriger och backstabbing i design varlden..

Forovrigt har jag och My shoppat och bara chillat.. Hangt pa Starbucks och vart inne i city dar jag aven fick shoppat massa pa Urban och de har aven Marc Jacobs Daisy dar och den kostar typ ingenting. Ikvall ska jag och My in till city och till Beuty Bar som ligger precis vid NYU, sa det ar ett av de stallerna som alla studenter hanger pa, och My som ar "The Party gale" intygar att stallet ar sjukt grymt med lots and lots of hot guys, och det kan man ju inte annat an alska=) Sa Italiano ar helt ute ur leken nu..


Sen pa lordagen sa ska vi se Galvin Degraw som spelar pa en klubb har pa Long Island och sen vidare in till City och in pa Marque..

Nu ska jag sova och ladda infor kvallen..

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0