Life is good

Gårdagen var riktigt nice, jobbade till 4 sen så drog jag och Danni hem till henne och käkade och fixade oss inför kvällen. Vi drack lite skumpa och framåt halv nio drog vi oss till Henrik som hade pre-party.. Henrik är norsk och från Halden vilket jag fick reda på när jag träffade en av hans polare (10 norska polaresom var där på besök) och kände igen honom som Ole-Martin. Denna kille har jobbat på Rema 1000 vilket låg mitt emot den resturang som jag jobbade extra på i 1 och 2. Ibland är världen verkligen jätte liten!! Trevligt och träffa honom igen, och de andra som var där. Där drack vi mera bubblor, och tilslut var det dax och dra vidare. Dock blev det inget soundvenue för min del, vart lite för bubblig och så dog Danni´s telefon så vi slutade med att ta nån öl på The Old English istället och sen så satte jag mig på tåget hem. Så fort jag satt mig i sätet så tuppade jag av och vaknade först när någon knackar mig på axeln och säger att vi är i Malmö.

Så idag har vart en lugn dag, växlat till mig lite pengar inför resen, handlat mat. Pratat med My om hennes Miami resa, vart jag nu efter hört om också vill åka!! Dock kommer hon befinna sig ute på Rhode Island hela nästa vecka och jag kommer ha fullt upp med jobbet så vi hörs nog inte av förens jag är i NY igen. Ska bli jätte kul o träffa henne igen och så börjar vi ju även våran Fashion kurs redan på måndagen då jag kommit ner. Så det ska bli många dagar vid poolen, massor av shopping, fest och bara njuta av livet! Och förhoppningsvis kommer jag hem med en sjukt nice solbränna med. Förövrigt har de inte hänt mycket jag har gjort sushi som för första gången faktidst ser ut som sushi! Way up!! Sen så har jag pratat med M han var riktigt förvånd över att jag inte skulle ut ikväll! Jag och fest hör väl visst samman enligt honom. Men han ska väl komma förbi snart så ska vi träffas lite iaf..

Men nu ska jag återgå till mitt tittade av Californication som John fick mig hooked på.. Dock är den lite för vulgär ibland för min lite pryda smak men pga resten så kan man ändå se den. Dock medförde detta att Anna (Eriks flickvän) trodde att jag hade sex, för hon hörde sex ljud från mitt rum. Men som sagt det var visst bara tv:n.. hehe,..

LOVE


Kommentarer
Postat av: Michaela

Lyckades du tuppas på tåget me gumman?? Haha du äger!!!!!!:p Puss!!

2008-08-12 @ 02:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0