The crazyness is on!

Idag var första dagen på modeveckan och det var sjukt mycket folk på stan i butikerna, helt enkelt överallt!! Sen hjälper det inte heller att Paris Hilton och Benji Madden är i stan, igår hade de vart på Tivoli och blivit totalt ner sprugna av galna danskar. En av mina vänner jobbar där och hon berättadee hur galet det hade vart, dock ett trevligt inslag i vardagen=))

Förövrigt så har jag och Stella påvägen hem vart nära att bli totalt mos av svenskar som mot alla odds vill med på ett full packat tåg. Efter att ha väntat på 2 tåg förgäves så skulle vi med det tredje, och jag kom in realativt lindringt, bara en armbåde i käket. Stella där emot blev dragen i håret av en kvinna, och såg hur en annan man sparkade en tant. Hallo madness!! Som sagt vi skulle bara på tåget!!

Imorn ska jag på Wonderlands (ny dansktidnings realeseparty) med några från jobbet, och om jag hinner även ett besök på mässan men nu så börjar jag kl 7 imorn så vi får se hur pigg jag är imorn kväll.. ugggg.

Dax o sova.. LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0