Strömstad by night

Klockan är waaaay to earlie och jag är faktidst den enda i huset som är upp, vill fånga alla solstrålar som finns.. Medans alla andra vill ligga inne i mörka rum och sova bort fyllan, så är jag som en Duracell kanin och vill bara hitta på massa roliga saker. Så nu kommer en replay av gårdagen..
Gick upp kl 5 för att åka till jobbet och börja jobba lite innan 7, detta var för att vi skulle åka upp till Strömstad och jag var tvungen att dra från jobbet tidigare. Och med mina 6 timmar övertid som jag har gjort denna veckan så var det rätt lungt..
Så jag drog från CPH vid halv två och mötte upp Mika i Lund och så körde vi så vi kom lite utanför Helsingborg och så joinade Sandrah med. Så ett par timmar senare så var vi i Strömstad efter en visit i Bengtsfors.

Halv elva och jag tog min första cider och sen fortsatte dem att komma hela kvällen. Vi var hemma hos Linnéa det är även därifrån jag updaterar nu.. Jag Sandra D, Linda, Linnéa, Linda, Mika, Fabbe och fabbes vän som jag inte kommer ihåg vad han hette. Mika körde ialla fall ner oss tjejer till stan och så drog vi in på Skagerack, känns helt sjukt att vara tillbaka i stan igen. Jätte mycket folk inne, Adam Tensta skulle spela, trevlig kille de där;)
Vet inte riktigt vad jag ska säga jag hade precis perfekt fylla och stod och dansade hela natten lång. Träffade massor av folk som man inte sett på flera månader. Helt klart en lyckad trip nu ska jag ut i solen och lämna de här hemma sovandes, sen drar jag hem till mormor och morfar och träffar lite av min släkt och på lördag kväll drar jag tillbaka till Grebbestad så nu måste jag njuta av mina sista timmar i Strömstad.

LOVE

Kommentarer
Postat av: Michaela

du kom ju adam tensta rätt nära så..;)

2008-08-06 @ 18:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0