Soundvenue party

Imorn är det Soundvenue party, ska visst vara helt sjukt nice.. Är redan över 700 stycken som enligt FB kommer.. Men innan ska jag först hem till Danni och så ska vi dricka cocktails, sen vidare till K3 och tillslut Soundvenue festen.. Kommer bli en FETT AFTEN!

Idag så var jag på jobbet sådär ruskigt tidigt (7), och kom inte därifrån fören precis innan 4. Dock så lägger jag alla mina övertids timmar på min semester, så jag slipper tänka på hur mycket pengar jag förlorar på att vara ledig, för som sagt jag ska på semester. 1½ vecka kvar och det sticker i händer och fötter, för jag skulle ju helst vilja åka idag eller senast imorgon! Idag var det meningen att jag skulle till Wonderlands relese fest men jag pallade inte, sova lockade väldigt mycket mer. Vilket även betyder att jag kan gå all in imorgon eftersom jag inte var ute idag:)

Så eftersom jag hoppade wonderland så tog jag mig istället en tur till Lund och hämtade min nya mobil, W980 den är sjukt sjysst. Sen så träffade jag även Mika, Marcus och Micke där.. Så vi satt på gräddhyllan och käkade lite mat och drack.. Nä nu är de dags för mig att sova..

Have fun!
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0