När du minst anar det ligger Niklas i din säng...

Började dagen med att jobba från 9 till 2 sen så tog jag vägen om Magasin och handlade några flaskor Rosé till kvällen. Dock kom jag hem och orkade inte mer än att lägg mig i sängen och sen sova ett par timmar. Usch hade helt glömt bort hur jobbigt det är att vara Jetlagged! Kvällen kom och jag mötte upp tjejerna så gick vi till Lilla Torg och käkade middag jätte mysigt! Efter en ryggbiff var jag som en ny människa och otroligt sugen på att festa. Så vi tog hem till mig där killarna redan var i fullgång med ölen och Gittarr Hero. Så jag och Zandra började pimpla lite vin och sen kom Stella och Johanna förbi och vi tog över Gitarr Hero från killarna. Några vinglas senare så var jag helt stukad, så det började luta åt utgång. Så Möllan och sen KB dock var jag väldigt besviken på musiken men annars vart de riktigt kul. Killarna kom inte så långt och när jag sen kom hem runt 4 tiden så hittar jag Niklas i min säng.. Jag tjatade nog sönder hans huvud var som sagt fortfarande lite på lyret, so to say=)) Dessutom hann jag ringa alla olämpliga samtal och skicka ut medelande. SÅ att vakna denna morgonen var som sagt inte helt utan ångest. Nu ska jag möta upp Johanna och Zandra så ska vi kolla på en modeshow..

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0