Drunk as a skunk

Detta ar mitt nya uttryck fick sagt de ett PAR ganger pa fredags kvallen.. Beuty Bar var sjukt nice, var lange sedan jag har haft sa kul nar jag vart ute. Vi tog oss in till city vid 8 tiden och sen gick vi bort till Kara (My's van) som bor pa FIT campus.. Hangde med hennes roomies, och forkrokade.. Framat elva tiden tog vi oss down town for in pa Beuty Bar, det sjukaste var att en av de tjejerna som var med var inte 21 sa hon lanade mitt leg och visserligen ar vi inte lika men de ENDA de kollar pa dar ar alderna sa det spelar ingen roll hur lika man ar egentligen.. I vilket fall som helst sa kom alla in pa Beuty Bar vilket ar ett 80-tals aktigt rockigt stalle. Bra musik och skont folk hanger dar, som jag namde tidigare aven mycket studenter. Sen ska det aven tillaggas att killarna som jobbar dar ar HETA!!!

Jag gjorde som Kara och skyndade mig till baren eftersom jag ansag mig behova lite och dricka nagot som My inte holl med om. Sa 5 minuter efter att jag druckigt upp min forsta drink vill jag bestamt ha en till, vilket inte My tyckte igen. Sa jag lovar henne att jag inte ska kopa en och typ 10 minuter senare sa springer jag pa toa och sen direkt till baren dar jag traffar nagra skona dudes som jag hanger med. Kara och hennes roomies drar hem nagon gang vid 1 tiden, But as party as me and My are we couldent leave the place quite yet or as drunk as we were is a nother way to see it...
Jag traffade i alla fall nagra andra killar varav en var fran Aussie och hans polare fran NY, riktigt trevliga nar My sen kommer in efter ha foljt Kara och dem ut sa presenterar jag My for killarna och ena killen fragar om jag vill ha en drink och sjalvklart vill jag det=)) Som tidigare anser My (som var precis lika tipsy som jag om inte mer) dock att jag ar for full sa hon sager till killen att bara kopa tranbarsjuice till mig och skippa vodkan, vilket han gor och jag marker inte nagon skillnad dock tyckte jag att den smakade valdigt gott=)) Men senare fick aven jag forklarat for killarna att My var alldeles for full denna kvallen och att hon verkligen inte skulle dricka mer. hehe..

Jag foll ju dock handlost for en av killarna som jobbar dar, han hade tatueringar och var sadar rockigt het.. Och jo, han hade mycket mjuka lappar..pahaha... Framat 8 tiden var vi tillbaka i Dix Hills och inte nagon walk of shame har inte utan helt galen kvall med LIRR system som var ur funktion...

Vad kan man saga annars dagen efter var tung och strange things happends when you party naked..
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0