Back in Svea!

Jodå nu var man tillbaka igen efter en tur i den bästa staden ever.. Landade lite efter 6 på morgonen och drog hem duschade och sen direkt till jobbet. Klarade mig fram tills 1 tiden då insåg jag att jag höll på att somna stående så det var bara att gilla läget, ta tåget hem och sova. Sov några timmar sen så vaknade jag vid 7 och gick upp hängde med John somnade igen och nu är jag jätte vaken igen.. Precis kollat igenom 2 avsnitt av The Hills, jo jag vet tagiskt men sant! Snart är det dax att dra till jobbet några timmar igen och sen så blir det lite preparty och utgång på det. Dock är jag så svartis på My som jag vet just nu har as kul på nån klubb/bar i NYC och jo jag unnar henne det dock vill jag också vara med. I MISS NY! Hade verkligen den bästa tiden där nu, och jag är 100% säker på att jag ska flytta dit. När jag kom dit var det som om jag kom hem och nu när jag flög hem så lämnade jag på nått vänster mitt hem. Så i februari/mars någon gång så drar jag mitt till lander i väst! I soo excited! Ska bara komma på först vad jag vill göra med livet innan det! Skola eller jobb?!

LOVE

Kommentarer
Postat av: my

sota du!! sanar dig redan!! maste beratta ngt kul, var pa beauty bar nu i fredags o vem traffade jag dar om inte joe och brook..pratde med bada och vet du vad! jag fragade joe om han kom ihag en svensk tjej fran forra helgen o han sa, "yea, kelly, your cousin right?" e dt inte sa kul!!! hahaha voi maste prata mer nu i veckan. love you!!

2008-08-31 @ 19:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0