Arrogant=oemotståndlig?!

Jag har precis kollat way to many episods av Californiacation, och efter mitt snack med My tidigare så har jag funderat! Arroganta, kaxiga killar fastnar man lika hårt för som i kola träsket! Vad är det egentligen som gör att de trollbinder än med sarkasm och ord som egentligen sårar mer än vad de ger glädje. Många skulle säga att de faller för smicker, eller egentligen skulle de inte säga det utan istället säga: Men han var söt/snäll och jo jag tycker nog om honom. Jag vet inte om det vore lagligt att använda ordet nog i det sammanhanget. Antingen så känner man nått eller inte. Okej, nu har jag kommit bort från ämnet igen. Det jag vill komma fram till är att ju kaxigare en kille är desstu mer faller jag handlöst. Jag inser självklart hur självdestruktivt detta låter och säkerligen även är. Men jag kan inte hjälpa det, ju svårare en kille är att få desstu mer vill jag ha honom. Detta är inte någon Nobel priset tanke och redan tänkt av många miljontals tidigare. Men jag kan inte hjälpa att kommentera det för det är ju på sätt och vis galet. Varför bara inte försöka hitta en trevlig kille som vill än väl, är det rädslan för att bli berövad av sin frihet som stoppar än eller varför vill man åt dessa otillgängliga män?!

Jag vet att jag hela tiden söker lyckan på ett ställe som hör hemma i en eagles sång men jag kan inte hjälpa det I'm in love with thoose men!
Jag vet inte om man med tiden blir visare eller om man tillslut nöjer sig med det trygga svensson livet, vovven o volvon är inte längre så skrämande. Men vad händer om man vid 40 års ålder inser att man alla år egenom har haft samma destruktiva betende och nu med ungdomsåren långt bakom än, börjar längta efter ett tryggt och stabilt liv, en Volvo helt enkelt vad gör man då?! Är det för sent eller när har man egentligen sitt bäst före datum..


Dave cause he is just to hot for this world..

LOVE

Kommentarer
Postat av: Michaela

Michael o jag hade ju just denna diskussionen.. precis detta diskuterade vi!! Och nej, vi kom fram till att nått jävla bäst före datum finns inte, de e ba mest sy nd om dem som stressar fram i livet

o tror att de tre V:na ska komma före 30 (Volvo villa o volvo) Men va fan, så länge man lever o mår bra så va fan ska man med de 3V:na till.. som Michael sa, "Det är först nu som jag har råd att göra precis vad jag vill, supa hur mkt ja vill o ba ha sjukt kul eftersom jag har en fast inkoms, varför ska ja lägga de pengarna på de 3Vna när ja just börja tjäna dem?" Sjukt klokt sagt av honom o ja ba anamma den filosofin dirr!!!!!!:)



Om 4-5dar drar vi ifrån sverige hjärtat!!!! Fucking longing!!!!!!!!:D



Puss

2008-08-12 @ 02:54:19
Postat av: andrea

visst ar han? ;P Eye candy every day haha.. yup kommer hem 1 september! Vart ar du nu? Std? Puss!

2008-08-12 @ 09:40:14
URL: http://swanmountain.blogg.se/
Postat av: my

precis! att beskriva nagon som snall o sot later som att beskriva en ko! i want my guys arrogant and cocky!

2008-08-17 @ 07:30:18
URL: http://kardemumma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0