Vapenlagar!

Igar när jag korde till Barnes and Nobels, sa vart det ganska morkt och jag hann inte skruva ner volymen som jag brukar gora när radioreklamen kommer. Detta maste ha varit ett omen att jag verkligen skulle fa hora detta medelande. I vart fall de damen i radion sa var foljande: (namn pa nan presidentkandidat) vill starka vapenlagarna, nagot som skulle gora det svarare for oss hederliga medborgare att forsvara oss. Med sa mycket kriminallitet som vi har, sa behover vi vapen att skydda oss. Ska det bara vara sa att det ar brottslingar som ska ha tillgang till vapen medans vi vanliga människor ska sta forsvarslosa medans alla kriminella hotar oss och tar vara saker och mordar!  När jag horde detta visste jag inte om jag skulle skratta eller grata! For uppenbarligen sa tror ju folk pa detta och gar och strejkar emot att man vill skarpa vapenlagarna! Detta är sa fruktansvärt tragiskt och samtidigt sa mycket USA over det hela. Jag blir sa Mätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0