US vs Sweden

Idag blev det en tur till sjukhuset for lite random tester infor operationen som är framflyttad till den 17 november. Kändes väldigt skont nar de fragande om jag hade nagot testamente, vad skulle jag testamentera min stora frimärkssammling da eller?! Men nu ska jag inte bara opereras nu kan jag kanske även do?! Fansiken detta är jag inte riktgit keen on.. Sen forsäkrade sjukskoterskan mig om att det är väldigt osannorlikt att man dor av att ta bort gallsäcken! Sa jag far väl lita pa henne, sa jag skrev under alla papper om allt som skulle kunna hända, sa att jag inte pa nagot sätt skulle kunna stämma dem om nagot gick snett!

Sen sa har jag pratat med My's lcc om att kanske flytta till hennes omrade. Hon sa da att jag maste prata med min egen lcc och att jag aven maste prata med min vardmamma! sa jag ringde min lcc och pratade med henne och hon sa att mitt problem ar att jag ska opereras och att ingen vill ha nagon som inte kan jobba! aha sa det kanske blir en svensk jul har ialla fall! vi far se nu ska jag upp och sova pa saken och ta mod till mig och prata med tara imorgon!

hey ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det du ska operera?

2007-11-27 @ 03:48:31
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0