Tid?

Oj nu ar fragan vart man ska borja nagonstans.. Har snart vart har i 2 manader och det borjar mer och mer kannas.. Bade alla positiva och negativa saker! Saknar alla dar hemma, jag rakade fa den dar sjukan som kallas hemlangtan igar, den kom helt smygandes och plotsligt inser jag nar jag star pa gymmet idag att jag mer eller mindre borjar grata.. Detta ar nagot som kanns valdigt opassande sa jag styr genast min kos dar ifran och fran mitt otroligt heta ragg (denna grabb ar nagot alldeles utover det vanliga, om nagon har sett filmen Step up, sa ser han ut som han i den, med andra ord sjuktligt het) Kommer hem till huset, Greg ser att jag ar ledsen och vill genst disskutera detta, och hjalpa mig, jag kande inte riktigt for de sa jag ursaktade mig och skylde pa att man maste duscha direkt inget bra att ga runt i svettiga klader.. Denna ursakt godtog han tills vidare, trotts han vet att jag ALLTID kakar middagen i traningsklader.. Men upp sprang jag och fick pratat med Sandra, vilket gjorde de hela mycket battre, vilken angel jag har dar..

Annars forutom denna sjukdom, och barnens alla krampor sa ar det helt fantastiskt har.
Kanske ocksa bor medela att barnet har kommit, en pojke blev det, 2900g detta for att han var 6 veckor fortidig, Cameron heter han. Urgullig! Sa det var en massa meck det detta forra veckan.. Men jag sag mest framemot helgen..Forra helgen var kalas bra, det valdig betoning pa kalas! Detta har vi My att tacka for. Sa pa fredags eftermiddagen tog jag mig till Long island dar My bor. Med brist pa bil sa stannade vi hemma pa fredagen och bara snick snaxade, vilket var kul o fa prata med en vettig manniska.. Lordagen spenderade vi mer eller mindre pa ett gigantiskt kopcenter, da detta tillslut blev for litet for oss sa knallade vi vidare till ett annat. Dar de aven hade Cheesecake Factory vilket ar ett stalle som har grym mat och sjalvklart massa cheescakes... Med all energi som vi har bestamde vi oss for att dra in till city och partja.. Stallet var Kush, vilket var riktigt trevligt, och jag fick shakat min booty.. Med motvilja sa fick vi aka darifran vid 2;40 och taget till Long island gick 3, sa nar taxin stannar utanfor rusar vi in pa Penn, springer genom hela terminalen for att inse att det ar den har natten pa aret da man staller bakat klockan! Jepp, vi fick sitta pa denna terminal i 1 timme, men inte slosade vi bort denna tid, vi gjorde natt vardefullt av det hela och skyndade oss in pa taco bell(for 2 gangen den dagen) Da far den dar ackligt underbetalda taco bell arbetaren for sig att attackera mig(okej kanske inte var exakt sa det gick till men han borjar bitcha sig) Jag som ar sa kand for min medvilja och godhet, flippade helt och sa att hans jobb enbart gick ut pa att ge mig mat, och inget annat! Sen hor det aven till att for att fa en plats pa taget hem sa maste man ibalnd offra en arm eller tva, jag tog detta pa hogst stort allvar och ser med glasklara ogon att nan funderar pa att ga bort till nagra andra vanner, jag springer och hoppar upp i satet med denna kommentar; You are not gonna sit here! inte mer an ratt jag och My hade anda dansat hela natten och fortjanade, ett par mjuka saten=))
Taxiresan hem till My var ocksa en upplevelse, med natt som likande svarttaxi fast inte var det plockade upp oss och tva andra killar(vilka vi inte hade nagon aning om vilka de var) taxin hada ingen gps och foljde sitt lokalsinne som visst horde hemma i gamla ryssland. Sa han fragar My om vart han ska och My sager samma adress flera ganger nar han da fragar om ett annat stalle och hon inte vet exakt vart de ligger, forsoker han mer eller mindre idiorforklara henne med kommentaren have you ever been here?! Men My kontrar, I live here=)) tillslut kom vi hem, och med cheesecake i hela munnen somnade jag sott=)

Sondagen akte vi in till NYC igen for att hanga i min favorit omrade village.. Dar jag aven introduserade My till mitt favorit fik S'nice. Vilket jag tror hon uppskattade lika mycket som jag. Sen sa knallade vi runt och jag inser mer och mer att jag verkligen alskar denna stad. Sa vid 7 tiden akte jag hem till mig, och somnade som ett barn pa bussen bredvid en gammel kines.. trevlig kis de dar! Denna helg vart kalas och jag och My planerar, forfullt varan Florida resa som jag redan nu kanner kommer bli grymt bra=))
Nu ar det dax for mig att dra mig upp och kika pa mina nya sex and the city dvd som jag kopte igar...
Tillsvidare, Have fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0