Thanksgiving!

Jepp denna dag som varenda människa i detta land lever for..  Det gar mer eller mindre ut pa att äta sa mycket kalkon som mojligt pa sa snabb tid som mojligt och när du har ätit en hel kalkon sa ska du äta ännu mer. OCH när middagen är klar sa väntar man i nagra timmar, bytte till mer passande byxor läs (allt med strech i)..
Jag lekte av mig nagra av kalkokilona med ungarna, nar jag antligen kande att jag kunde knäppa mina byxor igen sa ropade Nanna att det var dax for pumpkin pie och nagon slags chokladtarta.. Detta var väldigt uppskattat av mig, trotts mina mängder av kalkon.. Till denna efterrätt kollade vi pa Tara's och Gregg's brollop, detta var tro det eller ej, otroligt underhallande=)) Framfor allt for att Gregg's bror Brett (som var bestman) somnade vid altaret och prästen fick väcka honom, sen även for hans skal där han sa en massa lustiga saker, som att hans mamma (Grammy) beter sig som en farmor osv osv.. Till historien hor ocksa att Brett alltid har varit den galnaste av alla barn och att han var sa full natten innan brolloppet sa att han däckade och var nära och missa det! Det roligaste är att när han var liten tog Grammy honom till kyrkan (hon är väldigt troende), och bad prästen att jaga ut djävulen som hade besatt hennes son! Jag vet inte om hon hade sett exrosisten en gang for mycket, men troligtvis sa var hon nog bara sig själv=))
Sen sa blev klockan 9 och jag somnade, skyller allt pa kalkonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0