Sjukhuset

Idag borjade jag jobba samma tid som vanligt 6:30 men jag fick en liten break, nar jag skulle till sjukhuset. Hemma i Sverige hade detta varit busenkelt att ta sig till sjukan. Men har ar det inte riktigt lika latt, jag hade fatt mitt prescription och da vart jag tvungen och ringa pa morgonen igen efter att ha hamtat det i mandags och bekrafta min tid! Leigh high valley var ialla fall dit jag skulle, men det ar inte sa att detta stalle ligger pa samma plats utan hela sjukhusets alla delar har de lagt ut pa ett galet stort omrade, sa efter att ha vart ute i god tid sa borjade det plotsligt bli lite stressigt. Efter att nastan ha krockat med 2 bilar hittade jag 1230 huset, drog en lattnans suck och gick in, dar jag hade vantat mig en skylt, recenptionist eller ialla fall nagon som kunde saga till mig vart i hela varlden man ska ta vagen men icke.. What case ever sa hittade jag ratt och fick komma in. Han som gjorde ultraljudet, var valdigt gay och lustig. Om man tanker sig Stanford( Carries bog kompis i Seex and the city) sa vart de han i storre format.. I vart fall tyckte han de vart jatte intressant att jag var fran sverige och undrade pa om alla pratade engelska dar?! forklarade att vi hade vart eget sprak kollade han och undrade om det vart franska?!  hehe kul vart han ialla fall=)) Doktorn ringde senare med resultaten och de vart gallsten, vilket kraver en mindre operation! Sa runt nasta vecka ska jag nog in till sjukhuset och opereras, snacka om framforhallning har!

Annars rullar livet pa har, inga stora saker som hander. Cameron kom hem igar sa hela natten har en maskin som kollar hans andning och hjarta tjutigt for han slutar visst andas ibland. Mellan 2 och 5 imorse sa hade han 20 stycken larm, dessa later som ett brandlarm ska ju ocksa tillaggas! Imorn borjar jag sent sa de underbart, ska ivag och braka med bankkarringen!

Annars langtas det mest till helgen, kommer bli grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0