och sa var de torsdag!

Torsdagar ar enligt mig antingen den basta eller den varsta dagen pa hela veckan, detta beror enbart pa om jag ar ledig helgen som kommer eller inte. Efter en kalas helg i NYC forra helgen sa har da lotten fallit pa att jag ska jobba hela denna! Kanns sjukt tungt for jag vill bara in till manhattan och njuta av allt.. men tillbaka till torsdagen. Idag borjade jag sent eller 1:30 vilket gav mig tid till att trana pa morgonen, och sen ta mig till banken. Dar jag nu efter 2 manader har har stamgastkort. Jag sager som Nanna, sa jobbigt nar manniskor ar sa korkade! Hon kan nog vara en av de roligaste manniskorna ever:D I vart fall sa har jag i 2 manader vantat pa mitt ATM card, och X-antal ganger fatt bestalla om det for att de bank tanterna inte kan gora sitt jobb! Sa nu star(sitter) jag har utan natt debit cart och med en shopping lust som heter duga. Jag har iaf slutat for dagen och gjort mitt andra traningspass, massa creed dar.. och sa har jag atit vegetarisk lasang vilket nog var den godaste maltiden sen jag kom hit och sa ska jag smyga upp och kolla pa grey's sa kanske inte torsdagar ar sa hemska i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0