IKEA! cheer up..

Okej inga fler ord behovs IKEA ar allt som behovs, det ar sa nara sverige jag kan komma just nu utan att aka dit. Hemlangtan, ar sa gott som borta. Mest bara nar man kolla pa alla bilder som man far en onskan av att vara tillbaka hemma igen. Har funderat i en vecka vad jag gjorde forra nyar och nu har jag kommit pa de eller ialla fall sett bilder fran det for ja minnet ar inte de basta:s Men det var nyar det ar precis sa det ska vara da. For att aterga till IKEA sa var jag inne och handlade kladdkaka alla som kanner mig vet om min passion for denna kaka. Dock ska jag halla mig sa lange som mojligt, ialla fall 10 minuter till innan jag tar upp den pa rummet och kakar upp den. Och sen ligger dar i magsmartor men oj sa god den ar=)) Blev lite smatt och gott dar, bland annat kalles, sa imorgon blir de agg och kalles till frukost, mums..

Men mitt absolut basta kop idag ar min nya och sa otroligt vackra graa klanning fran Calvin Klein. Den ar att do for, jag skulle till och med kunna tankas begravs i den for den ar sa underbar! Maste lovprisas! Sa den kommer helt klart vara det som ska baras pa fredag. Och nu har vi bokat rummet sa pa fredag ar det NYC som galler, kan ju inte bli sa mycket annat an succe.

Gymmet var forovrigt lite upplyftande som vanligt, McDreamy vart dar, lika trevligt och traffa honom varje gang.. Ska aven papekas att denna dag var helt perfekt! Jag ar fan lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0