fly fälltet

Sadär efter att ha tagit modet till mig i tisdags sa fick jag äntligen ur mig att till Tara att jag ville flytta! Detta mottes med en fragande min och ett antal fragor om varfor?! Vi kan ju borja med exempelt att du har 5 ungar och alla är under 3 och du forväntar dig att jag ska ha hand om 4 av dem! Killingar inget bra i mina oron... Sen när Gregg tog kom hem blev det mera prat, Tara sa med tarar i ogonen att hon inte ville jag skulle flytta. Mycket prat, om ingenting, eftersom jag redan har bestämt mig, hittar jag ingen ny bra familj sa aker jag hem inte mycket mer med de! Dock har jag lovat att vara kvar här tills mitten av januari for att ge dem en chans att hitta en ny au-pair. Men sen bär de av=))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0