Black friday!

Fredagen, dagen efter thanksgiving kallas Black Friday sa mycket svartare vet jag inte om det är dock sa oppnar alla affärer sjukt tidigt! Alltsa inte sjukt tidigt som hemma utan 4 pa morgonen vissa affärer i city oppnade vid midnatt?! Sa jag antar vet dock inte om det är sa men dagen heter black frisay for att folk valfärdar till affärerna i ottan for att starta sin julhandling, sa denna dag är visst den dagen som folk spenderar mest pengar, kankse är det for att de behover kopa nya kläder efter all kalkon eller sa är folk bara ute efter det vanliga, se sa bra ut som mojligt! I vilket fall som helst sa holl jag i mina svart tjänade slantar och jobbade hela dagen och efter jobbet (krävdes all viljekraft som fanns i mig) tog jag mig till gymmet och tränade!

For ovrigt har de nog inte hänt sa mycket, dock har jag bestamt mig for att byta familj detta är dock inte nagonting som min nuvarande familj vet om. Men jag har svart for att tro att de plotsligt skulle lära sig svenska och ga in pa min blogg, men men konstigare saker har hänt! Visserligen älskar jag denna familj och dem är helt underbara mot mig, men ena ungen av 5 är en pain! Och sen jag kom hit har jag inte sovit en hel natt utan att ungarna har väckt mig. Jag kan mycket väl forsta att folk hemma sitter och tänker att detta borde jag forstatt innan jag tog mitt pick och pack och flyttade over Atlanten. Dessa människor kan jag forsta, dock antar jag och rätta mig om jag har fel har ingen trillingar pa 18 manader en nyfodd unge och en 3 aring! Om nagon har det och tycker jag klagar sa ska jag absolut skärpa mig, men just nu är jag utsliten och bara längtar efter god mat (mormors mat), mina vänner och familj jag längtade till och med efter sportshopen sa damer och herrar detta är helt klart en ohallbar situation. Men jag ska dock inte lämna landet, tänker bara flytta närmare city! Sa när mamman här blir galen pa mig vilket jag vet till 100 % att hon kommer till och bli kommer jag behova massor med support!

Sa det ar det som händer just nu, vilket är en väldigt stor grej, samtidigt sa ska jag operers for gallsten pa fredag vilket inte kommer hända for mamman här tycker inte att de är sa allvarligt och vill skjuta fram det tills hon mar bättre! Sa helgen ska jag tillbringa med My och leta ny familj hoppas jag pa, ta i trä att hon inte blir sjuk=))

Idag har jag jobbat, fran fredagen tills idag blev det 30 timmar! Sa jag och jennifer akte till Lehigh valley mall och skulle ta en fika slutade med att jag handlade upp min lon! Inte mycket snack om saken där! Det jag kopte var en ansiktskräm och hon i affären fragade om jag använde en ogonkräm, jag som aldrig har använt mig av nagon kräm i hela livet svarade nej, da sa hon att det ar bra mot rynkor!!!!! Sen när har jag rynkor?! Sen sa snackar jag med Rafael pa msn da han har vart inne och tittat pa mina bilder pa bloggen och säger att jag ser annorlunda ut. Okej hur da svarar jag och hoppas pa en komplimang:P Da säger han att jag ser äldre ut! Sa det kanske är dax att borja använda denna kräm=))

Sa det kanske är skonhetssomn jag behover vilket jag inte kommer kunna fa men jag ska nig dra mig upp och forsoka fa nagon timme innan de grabbarna vaknar!

Sa hasta la vista amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0