Skärpning, Cultural Care!

Jag ska helt klart klar erkänna att jag vet att jag inte ar guds bästa barn kanske, men alla de som jobbar pa amerikanska cultural care suger kossa! Jepp, detta kan jag inte längre sicka under stolen med, om nagon pa nagot sätt skulle vilja aka utomlands om det sa är ett ar pa collage, highschool eller au-pair sa for allt i världen välj inte Cultural Care, de pa svenska kontoret är hur trevliga som helst och gor verkligen allt for att hjälpa till. Helt klart en guldstjärna till dem där. Men de urblasta människorna som jobbar pa de amerikanska kontoret är verkligen helt tätta... Jag har nu i 1 1/2 vecka forsokt att fa ordning pa mitt li här bortom Atlanten, och helta tiden är det nagon som säger natt och sen ändrar de sig och snart kommer jag säkerligen sitta pa de där planet hem. Jag skulle nog kunna stejka och bara jävlas for jag är sa pissed. Dessa människor flyttar mig till ett annat land sisadär ett hav hemifran och när man är ensam och inte har nära och kära och svensktalande människor i närheten sa är det ett jävla meck! De skyller pa varandra och en person säger att allt är lungt medans den andra undrar varfor jag i princip inte har bokat min biljett hem än. 

Forhoppningsvis, kommer allt losa sig. Vilket jag tror att det kommer gora jag har bara 1000 miljoner samtal och email att fixa. Men tackvare, Carmela och Alan sa kommer jag nog flytta till dem pa lordag. Men det har varit ett jävla liv pa kontoret och det har varit tal om att anlita advokater osv. Men enligt My som är min kontakt till den yttre världen sa ska detta nog losa sig. jag litar pa My känns som om hon kan fixa allt, hehe vilken vän=)

Nu ska jag i alla fall vara lite flitig och ga till gymmet och ta ut mitt agg mot LCC Helen och de andra notterna pa Boston kontoret!

Kommentarer
Postat av: Mys syster ;)

ahha min syster ordnar allt ;P

2007-12-11 @ 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0