Ny flyttar jag!

Nu ar allt fixat och klart, pa fredag gor jag min sista dag, och sen pa lordagn flyttar jag till Long Island! Sa jag kommer bo granne med My vilket ar hur kul som helst, och ett tag inte buss fran NYC. Sa detta ar svarslaget! Familjen ar hur gullig som helst, visserligen har jag inte pratat med dem sa mycket, for jag far namligen inte lov att prata med dem for familjen har. Men My har haft stadigt telekontakt och pratat med dem och hon intygar att de ar lika trevliga som de verkade vara=)) Sa detta kommer bli kalas, nu maste jag dra till banken stanger om 20 minuter.. aterkommer snart med ny info..

Rock on! 


Kommentarer
Postat av: Sofie

heej, woow ska du flytta var familjen inge bra? läste inlägget ovan, CC i usa är verkligen sämt, usch ja, de kan inte hjälpa mycket, men hur ser det ut nu då? hoppas allt löser sig :)

2007-12-14 @ 19:06:58
URL: http://somethingblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0