Krasch, booom

Jadu, jag skrev ju i forra inlägget om min stora grymma bil som jag cirkulerar runt i. Nu ska jag även komma fram till att det inte bara är prositiva saker med detta! Igar sa drog jag och My till Broadway mall och shoppade lite, My hittade riktigt festlig klänning pa H&M och jag en gra aktig kofta.. Planen var egentligen att hinna till IKEA men de hade visst stängt sa ingen peppakakasdeg eller glogg blev de.. Eftersom tisdagar är 5$ dagar pa bion sa skulle vi ju självklart dit ocksa.. Jag hade ju hort mycket bra om This X-mas, sa valet hamnade pa den. Efter circus 15 minuter sa insag vi att den var helt värdelos och satt mest och snackade otroligt tyst och med tanke pa att filmen var värdelos och att de bara var 3 andra där kändes de inte riktigt som om det spelade nagon roll men uppenbarligen sa.. plotsligt skriken den ena SHUT UP!! okej chilla va. men vi gick iallafall ifran bion innan slutet for filmen var en katastrof, helt värdelos! Sa pavägen hem sa rullar allt pa, och efter att ha blivit stoppade vid porten av den gamle sa kommer vi äntligen fram till My's hus. Där hennes garageuppfart är otroligt liten, sa My kikar pa ena sidan och jag med plotsligt hor vi ett boom. Och My's stropror var tillknokat! Jepp detta händer efter att jag har vart ute och kort i 2 dagar! Bilen klarade sig fint sa har inte nämnt de, men de var sjukt klassikt att detta skulle hända mig.. 

Idag var jag och Carmela pa Saks och shoppade infor jul o nyar. Därefter akte vi och till Alan och hans skola for han hade ett party med klassen där. Sen sa släppte carmela mig av vid My och sa käkade vi lunch.. Turkeysandwich, mums!! Sen maste jag självklart papeka de om att Lynn Spears(britney spears syster) är gravid, detta var ungefär var 5 minut pa CNN och det är den kanalen som räknas som serios! Ialla fall hon är visst gravid i 3 manaden och hon är även programledare pa Disney channel. Sa under CNN nyhetssändning fick oroliga foräldrar skicka in kommentarer till om hennes graviditet och även en psykolog var med under sändningen for att hjälpa foräldrar att handla denna situation! Detta är verkligen att galet land! Blir sa matt pa allt folk här som ska vara sa dommande, när de absolut inte vet hur saker och ting ligger till. Visserligen är de väl ingen idyll att vara 16 ar och mamma inom nagra manader men att alla andra ska lägga sig i natt som helt klart inte är deras sak. Vissa skrev att de inte skulle lata deras barn kolla pa denna kanal om Miss Spears jobbade kvar, for man kan ju inte lita pa henne, tänk vilka rad hon kommer ge barnen! Jag har svart att tro att hon kommer sitta och berätta in i detalj om hur hon blev gravid, och ledsen o säga det men jag tror redan att de flesta 14 aringar som kollar pa detta program redan är medvetna om de! Mätt blir jag pa de!
Barnen kom hem vid 4 tiden sa jag har underhallt dem och lagat lite käk! Da ringer Julias froken och berättar att Julia har vart i slagsmal. Sa det var ett herransliv här när foräldrarna kom hem.
nu har jag ialla fall slutat for dagen sa jag ska plinga till Sandra och sen imorn kommer My och Jules forbi.. Och snart är de julafton!
Have fun!

Love

Kommentarer
Postat av: my.

haha..allvarligt!! Har den lilla flcikan varit i slagsmal!! maste hora alla detaljer imorrn, haha. puss

2007-12-20 @ 05:31:08
URL: http://kardemumma.webblogg.se
Postat av: Agnetha

GodJul! Har du fått nån turkey än, här har en roaster slunkit ner. Vi är: Agnetha, Per och din ädla moder!! Vi väntar
på nya inlägg på din blogg.Här är regnigt och tråkigt väder. Din lille kusin har dratt till Gbg før att fira sin 19 års dag. Take care och kør førsiktigt!!!!

2007-12-25 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0