kongas singas osv

Jepp detta var nog mitt och My's mantra mellan tunnelbanan och Penn station.. Folk tittade lite underligt men de brukar ju folk gora sa inget konstigt med de=))

Denna helg sag ut som de flesta andra jag tog bussen in till NYC, självklart var bussen som vanligt väldigt sen sa jag kom till BB King där "Beatles" spelade, lite sent. Sa när jag tillslut lyckades urskilldre My där inne sa gick jag bort till henne och sen visade hon mig till den beromda brunch buff'en.. De hade lite av varje där men det mesta sag farligt ut, sa jag holl mig till scramble eggs och kladdkaka, funkar fint de=)) Nagra av My's polare var ocksa där sa det vart trevligt och träffa lite nytt folk! Efter denna spelning sa var klockan redan halv 3 sa knallade jag, My och Sanna ner mot the village. For alla som känner mig vet att detta är mit favorit tillhall i NYC. Där besokte vi även mitt favorit caf'e och fick tillslut även ett bord där. Sanna lämnade oss for att aka hem och jobba. Jag och My satt kvar och drog oss verkligen for att behova ta oss ut i kylan. For damer och herrar NYC är kallt inte vanligt kallt utan en isande kyla som sätter sig i benmärgen. For alla er som har sett Emil i Lonneberga när de aker häst och släde for att mata gamlingarna. Ungefär sa kallt kändes det!

Century 21 var varat nya mal, for att hitta mig natt nytt, och bara kika in där. Denna affär har en massa märkeskläder till nedsatt pris, jag hittade även ett par J.Linderberg jeans där.. Det fanns otroligt mycket av allt mojligt men mycket var bara skräp. Efter denna tur sa skulle vi ta oss till en forfest, sa vi behovde nagonstans att byta om pa. My foreslog Starbuck's men jag sag Hilton Milleniumhotel som ett bättre ställe om inte renare ialla fall! Sa med självsakra miner tog vi oss med en massa andra in till hissen och upp till resturang vaningen och snabbt in pa en toalett. hehe funkade fint, och nu sa vet vi ju alltid vart vi ska ta vägen..

Sa med klänning och kjol tog vi oss längst Manhattans gator och in pa min liten kiosk for och kopa natt drickbart. När han fragande om legg korde jag min självsakra min och drog snabbt upp mitt och han kollade pa det och lät oss handla, vilket flyt! Detta holl dock inte i säg särskillt länge, for vi hade fatt adressen till forkalaset och när vi stod pa manhattan och hade letat efter detta hus i säkert 30 minuter och efter att jag hade ringt och de sa att detta inte gick att missa. Blev vi lite lätt fundersamma, sa vi gick in i natt lägenhetshus och fragade om hjälp och han bara är ni säkra pa att detta inte ligger i Queens.. Jepp det var vi, sen ringde my och själklart var det ut till queens vi skulle! Sa det var bara att sätta sig pa tunnelbannan och ta sig dit ut!

Riktigt trevligt men tyvärr fick vi ga tidigt, for jag blev dalig. Men efter operationen da jävlar=)) sa efter att precsi ha missat taget till Long Island fick vi sitta pa Penn station och vänta.
Denna gangen visste vi till och med vart vi skulle dock inte taxi grabben, är GPS for mycket att begära?
Sen pa sondagen chilla vi och träffade Debs family som jag kanske ska flytta till sa de vart nice. Om det blir sa kommer jag endast bo 2 minuter fran My. Sound good to me!

Igar hade jag min exitinterjuv där min LCC och mamman i denna familj gaddade ihop sig for att komma fram till hur blast jag är! Men om 11 dagar ar jag fri fran denna galenskap sa det känns perfekt! Sen sa far vi se vart jag tar vägen, just nu ar jag bara sugen pa att ta min närmare NYC om inte sa tar jag mitt pick och pack och aker hem!

saknar alla nära och kära hemma, la familia<3


Kommentarer
Postat av: my.

du skulle bara vaga att aka hem! I want you here! Fanns sa mkt vi ska gora. Det ska bli sjukt kul att du ska flytta hit, tank allt vi kan hitta pa! Och tankt inte nagot mer pa vad de dar karringarna hade att saga, bade du och jag vetju att de ar mer aller mindre helt hjarndoda, right! Vi far se hur de ska klara sig utan dig, vilket de inte kommer att gora for jag trorm inte att det finns nagon som kan gora ett battre jobb an vad du har gjort, kom ihag det! Jag langtar tills att du ska komma hit! Fan vad nice det ska bli! Take care!! puss

2007-12-05 @ 03:52:14
URL: http://kardemumma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0