JUL

Nu har det vart jul här och allt som hor till! Julen spenderades i denna stuga med massor av mat, främst italienskt, och Debs släkt, My och hennes familj. Väldigt trevlig kväll med manga skratt och massor av klappar. När jag har hittat min sladd till kameran ska jag lägga in lite kort med och inte bara stjäla alla som My har pa sin sida=))
Men jag jobbade i alla fall till 4 tiden sen tog jag ett powernap pa 1 1/2 timme sen var festen igang när jag ateruppstod=)) Sa det var manga flaskor vin, cosmopolitan och margaritas pa borden och efter 3 timmar lag nagra av gästerna halvsovandes pa soffan.. Här är det visst alltid Carmela som ordnar kalas vid speciella hogtider sa denna släkt kommer jag visst se mycket av. Men alla är otroligt trevliga och har ofta mycket att prata om, speciellt morfarn.. Varje gang jag träffar honom sa forsoker han fa mig att stanna kvar i USA, och inte aka tillbaka till Sverige. Fast än sa länge har jag fortfarande siktet inställt pa Sverige, borta bra men hemma bäst!

Sa vid 2 tiden pa natten tror jag de sista gästerna knallade hem, och bade jag och My hade svart att halla ogonen oppna. Pa juldagen vilken är den dagen som man egentligen firar jul här hade vi julklapps oppning pa morgornen och barnen fick ännu mer paket. Helt galet, har aldrig sett nagon fa sa mycket paket! I denna hog fanns bland annat Wii, vilket även jag uppskattade. Sen fick bade jag och My en massa klappar av Debs vilket var annu mer tacksamt=)) Jag fick jatte fina armband med matchande orhängen och ett annat armband, sen Ralph Lauren handskar och Lacost väska och en massa giftcards pa H&M  och en massa mer. Sa jag har haft en trevlgi jul och over nyar aker vi till Poccanos och till en skiiresort där. Ska bli jätte kul, My ska ocksa med sa vi ska väl se till och fa i oss lite skumpa där!

Ska forsoka och bli lite bättre pa att uppdatera allt men tillsvidare.
Happy New Year everybody!

LOVE

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kärlek till dej min vän

2007-12-28 @ 23:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0