Jonas brothers?!

image38


Efter X-antal Disney filmer är jag bra tätt i huvudet. Om det är nagon som har sett Jungelboken den med 2 dic shiten sa har ni säkerligen hort Jonas Brothers detta var for mig nagot helt nytt tills här om dagen. Jungelboken blev min lilla gava till ungarna, mycket for att jag är galet trott pa att titta pa Toy's och Tomas taget, som till julklapp till dem. What case ever sa hade i alla fall dessa grabbar gjort om Larry the kings sang, ni vet den doo-bii-doo jag vill ju vara som du osv osv.. Denna lat har nu blivit lite rockigare och med en tillhorande musikvideo. Dessa grabbar sag ut att vara runt 20 ars aldern. Men när jag senare kikade in pa deras hemsida visade de sig att en av grabbarna nej forlat pojkarna var 14 ar! Sa mitt foreslag eftersom jag nu fortiden uppenbarligen inte kan se skillnad pa 14 och 20 aringar ar att folk bor borja använda lappar där ens alder star pa! Detta borde dock endast gälla for folk mellan 13 och 19 for som sagt jag är jävligt nojd varje gang jag kommer in pa krogen här i US, sa inga lappar da tack=)) 
Medans jag enda var inne pa deras sida sa snokade jag runt lite och kom till denna fragan som nagon av deras fan's har skrivit.  


Joe, why do you wear a ring on your ring finger on your left hand? -Emily Park]

It's a purity ring. A promise to myself and God to stay pure until marriage.

Det är sa sjukt amerikanskt sa jag vill spy men just nu ligger jag dubbelvikt pa golvet for det är sa komiskt. That made my day! For idag sa kan man inte ens ta den lilla vanen ut pa tur. Gatorna är nämligen av is har och alla skolor är stängda, sa det blev ingen träning eller berok till postkontoret som jag har sagt i en vecka att jag skulle till. Imorn kanske=))

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fyfan vad fula dom var eller -.-

2007-12-14 @ 13:20:25
URL: http://JessicaC.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0