Ingen värme?!

När jag vaknade till liv imorse framat 6:15 kändes det otroligt lockande att ligga kvar och lossas som ingenting, men sen insag jag att det inte var ekonomi lektionen jag skippade utan trillingarna och nja det var inte mojligt! Maste vara min otroliga arbetsmoral som har kommit fram, sjukt synd att jag inte hade den i 3:an just pa ekonomilektionerna da, kanske min närvaro hade sett lite bättre ut. Lätt att vara efterklok! I vart fall sa drog jag pa mig mina adidaspants och en miss sixty troja och knallade upp, kisade lite mot spegeln och insag en gang for alla att min nya ansiktskräm inte alls funkar. Jag gar in till trillingarna och plockar upp Eric och Scott och borjar tar ner dem da Tara ropar at mig att jag maste bära upp dem igen for att värmen inte fungerar! Detta är ett land som maste besta av hyptrokondriker overallt, jag skulle ju annars lätt kunna ta pa mig rollen, men här i USA är de verkligen rädda for allt! For jag kan gott säga att det var som pa Hawaii här, kanske en Hawaii morgon men det var ingen fara. Men da skulle jag mer eller mindre dra pa ungarna overall och mossa och handskar, detta är inget jag hittar pa, de sa faktidst till mig att jag skulle ta pa ungarna de:S
Men men de är ju inte mina barn och snart inte mina bekymmer heller. De där lät kanske lite hart, men da ska det även tilläggas att mamman här mer eller mindre avskyr mig, efter jag berättade att jag skulle flytta. Maste även tacka My for hennes otroligt ihärdiga peppning, jag har allt behovt de=))

Efter jobbet idag drog jag till gymmet och tränade, pratade med Kelly om att jag vill säga upp kortet och hon bara: Tara är underbar, men vem skaffar 5 barn=)) detta tyckte jag var hogst komiskt och skrattade ratt at de=)) Sen drog jag till promenad och jag och Jennifer skaffade biljetter till Awake! Vi var tidiga sa vi drog en sväng om Barnes & Nobel innan.. Awake är helt klart en sevärdig film, men dock inte om man ska opereras om 1 vecka. Filmen borjar med en text som säger att i usa sa är det arligen 30000 personer som pa nagot sätt är vakna under sin narkos av misstag, och därmed kan känna varje snitt, men ar paralyzerade och kan inte rora sig.
hehe, men jag vet oddsen är väldigt fa att detta skulle hända mig.. Men filmen var bra, och det är manga andra schyssta filmer som kommer ut snart visserligen inte hemma i Sverige.

Annars händer det inte mycket här. Idag har det snoat hela dagen, sa nu ligger snon sadär vacker pa market! Kändes otroligt juligt! Men nu är det dax och kika in Gossip girl, har de pa tivo=))
sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0